2012-10-09

A legjobb BBQ oldalas!

R.-nak a nagy kedvence, én sem vetem meg. :) Egyszerűen mennyei íze van.
Hétvégén kihasználtuk az utolsó nyári napokat, és kimentünk az erdőre.
Az oldalast előtte már szinte készre készítettem, mert hirtelen grillezni nem lehet.
Hozzávalók: sertés oldalas
Páchoz: 1 tasak grillhez való fűszer, 1 nagy ek mustár, 1 ek pirospaprika, 1 kk csípős paprika, 1 nagy ek barnacukor ( ha nincs, méz),  1 kicsi citromlé, 1 ek köménymag (imádom, sokmindenhez használom) , csipet só., 1kk bors .
BBQ szósz :  én most üzletit használtam, legközelebb elkészítem házilag is, és raktam hozzá 1 ek barna cukrot.
UPDATE BBQ szósz: egy gyors receptet itt találtok. Ha nem akarjátok komplikálni, simán a grillen vagy a sütőben a végén jól kenjétek be mézzel, és hagyjátok jól rápirulni....Fenomenális íze lesz.

Elkészítés: az oldalasokról a hártyát lehúzzuk és még késsel amennyire tudjuk a maradékot is felszakítjuk. Bedörzsöljük a páchoz összekevert fűszerekkel és éjjelre berakjuk a hűtőbe.







Másnap berakjuk a sütőbe és kb. 2 óra alatt készül el.  Az utolsó 30- 40 percben bekenjük  a BBQ szósszal, és ezt ismételgessük 10 percenként.
Kint a szabadban még ráraktuk pár percre a grillre és kész is.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése