2014-06-24

Bazsalikomos paradicsomleves

   
 Ma csupa finomságot és újdonságot sikerült ebédre letennem az asztalra. Az első a paradicsomkrémleves. Nagyoon finom....

Hozzávalók 2 személyre bőven:
     1 hagyma
     2 cikk fokhagyma
     4 nagy paradicsom
     friss (!!!) bazsalikom
     1 kanál tejföl
     1 liter húsleves(kockából)
     kakukkfű, só, bors
     2 kanál paradicsompüré
Elkészités:
      A  felapritott hagymát és fokhagymát olajon megpiritjuk, a meghámozott és kockázott paradicsomot és paradicsompürét is hozzáadjuk.  Lassan mehet bele kicsi só, bors, kakukkfű, bazsalikom, majd a levest is adagolhatjuk hozzá. Összerottyantjuk kb fél óra alatt, majd turmixban, vagy botmixerrel pürésitjük. A végén meg kicsi húslevessel higitottam, mert túl sűrűnek találtam. Még a végén tettem bele egy kanál tejfölet is, csak az izéért..:) Piritottam kenyérkockát, bazsalikommal diszitettem. Kétszer meritettünk, nagy siker lett. Lehet melegen és hidegen is fogyasztani.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése