2014-06-24

Gyümölcsös nyári desszert

Mi van a hűtőben tipusú desszert....:) DE nagyoon nagyoon jó lett....még biztos csinálok..

Hozzávalók:


  • banán
  • nektarin
  • tejszin folyékony formában
  • vanilia eszenc vagy szirup
  • babapiskóta
  • kókusz
  • főzőcsoki / vaj
Elkészités:

        Múltkor kaptam az üzletben egy nagyon jó vanilia szirupot tulajdonképpen, de lehet ezt szerintem vanilia esszencel helyettesiteni, csak jó sokat tegyünk bele..:) Egy fél deci szirupot fél deci tejszinnel elkavartam , és a babapiskótákat belemártogattam.
      Egy pohár aljába banánt szeleteltem, majd rá a babapiskóta, rá a felkocázott nektarin, rá még egy sor banán, majd a maradék tejszines vaniliás szószt rácsurgattam, majd a tetejét még két babapiskótával diszitettem. Pár  kocka csokit gőz felett megolvasztottam egy kanál vajjal, majd fél deci tejszint adtam hozzá és még kókusszal is megbolonditottam. A csokiszósszal koronáztam meg a desszertet. A képen még nincs rajta, mert nem lett mutatós, de ez a sokféle iz egy pohárban.... nagyon eltaláltam. Főleg a nektarin a vaniliával szuper kombináció.Próbáljátok ki....

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése