2014-06-24

Gyros pitában



Kicsi Görögország....
Az egyik üzletben megláttam egy görög fűszerkeveréket, mellette pitát...na tudtam mi lesz ma ebédre...:)
Hozzávalók:


  • disznóhús
  • görög fűszerkeverék ( máskülönben mehet bele paprika, koriander, oregánó, só, bors, bazsalikom, fokhagyma, rozmaring, cayenne bors)
  • pita 
  • jégsaláta, paradicsom, hagyma


Szószhoz:
Tzaziki-szósz:

  • joghurt (ha lehet előtte le kéne csepegtetni szűrőn, hogy a viztől megszabaduljon)
  • uborka lereszelve
  • fokhagyma apritva
  • kapor
  • pici só

Csipős szósz:

  • tejföl
  • Erős Pista
  • paprika
  • fokhagyma apritva


Elkészités:

     4 szelet disznóhúst bepácoltam, majd megsütöttem. A pitákat betettem 4 percre a sütőbe. Előre megijedtem, hogy ez most ténleg ilyen lapos kell maradjon, de úgy tűnik igen...:) Aztán nagy óvatosságal kettőbe vágtam.:) Szerintem még finomabb lenne, ha kicsit meg is grilleztem volna a két oldalát, hogy ropogós legyen. Salátát felvágtam. A hússzeleteket amilyen vékonyra csak tudtam felvágtam. És innen már minden egyszerű, mindenki ahogy szereti megtölti a pitát és megeszi..:)
     A szószokhoz simán a hozzávalókat összekavarni , arányosan, szerintem ehhez nem kell mennyiséget megadni...

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése