2014-02-04

Töltött háromszögek


  Nálam állandóan dilemma, mit vigyek a munkába tízóraira. Szerencsémre rátaláltam Ildikónál erre a jó kis receptre. Egyszerű, és tökéletes tízóraira. A hozzávalókon módosítottam.
Hozzávalók:

  1. 80 dkg liszt
  2. 5 dkg élesztő (nekem most csak szárított volt/ 2 tasak)
  3. 5 dl tej
  4. 1 dl olaj
  5. egy csipet só
  6. egy kanál cukor
A töltelékhez:
    
  1.        bármi amit az ember szeret. Én pizzához készült paradicsomszósszal kentem meg az egyik adagot, a másikat sima tejföllel.
Elkészítés:
      Mivel nem friss élesztőt használtam, egyszerűen a hozzávalókat összegyúrtam, vigyázva arra, hogy a tejet csak szépen adagoljam, hogy lássuk mennyit vesz fel. Jól meggyúrtam, és egy órát kelni hagytam. Az adagot Ildikó tanácsa szerint egyből kettéosztottam, mert így könnyebb volt kinyújtani. Az első tésztámat pizzásan csináltam, paradicsomszósszal , és minden jóval megtöltöttem. Talán túl sok is volt a töltelék, mert szakadt szét a tésztám, de összefoltoztam.:) Szóval feltűrtem, háromszögeket vágtam belőle, és tojással lekentem.
       A másodiknál már jobban figyeltem, azt megkentem tejföllel, jol megszórtam sajttal, köménymaggal, gombával és rukkolával. Nekem ez jobban ízlett. 
       Előmelegített sütőben szép aranybarnára süttem. Igen jó lett.:) Próbáljátok ki, gyerekeknek is szuper iskolába vinni.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése