2014-02-05

Tejföles gombás pulykamell szelet


    Minap az üzletben húsokat nézegettem, mind drágák voltak, csak ez a nagy darab pulykamell árvátlankodott ott egyedül, méghozzá nagyon jó árban, és habár nem  nagyon szoktam pulykából főzni, hát egye fene, megvettem. Majd csak lesz belőle valami. :)
Elkészítés: 
     A pulykamell szeleteket sóztam, borsóztam, lisztben meghempergettem, és forró olajban mindkét oldalát lepirítottam. Félrettem. A megmaradt szaftban egy vöröshagymát és egy cikk fokhagymát megpároltam, hozzá tettem a gombát, majd mikor már a gomba levet eresztett , megpaprikáztam , tettem bele még sót, borsot és csombort, majd a hússzeleteket is belefektettem. Fődő alatt lassú tűzön puhára főztem, közben még egy pohár vízzel feltöltöttem. 2 dl tejföllel behabartam, habár most egyáltalán nem kellett semmivel sem sűrítenem, mert nagyon finom, sűrű szaftja lett a lassú főzéstől.
      A végén megszórtam petrezselyemzölddel, és makarónival tálaltam. Másnap még jobban ízlett nekem.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése