2011-12-01

Cukkinis spagetti


Nagy dilemmám van, mert igazán nem tudom hogy ez cukkininek számít vagy zsenge tök, vagy mi az. Aki tudja írja meg, mert nálunk én csak ilyet láttam örökké.
Hozzávalók:1 cukkini(tök), gomba tetszés szerint(itt megjegyezném, hogy utólag megbántam hogy friss gombát vettem, mert elszínezte a mártást), 2 cikk fokhagyma, só, bors, oregánó, olívaolaj, 200 ml tejföl(azért nem főzőtejszín, mert egy rossz tapasztalatot szereztem vele, így ha nem muszáj nem használom.De tejszínnel biztos finomabb), szalonna. Ez az adag kettőnknek volt elég.
                                                     
Elkészítés: Odatettem a spagettit főni. A szalonnát én külön edényben pirítottam meg, mert nem akartam a kiolvadt zsírt belefőzni. A fokhagymát felaprítottam, olívaolajon megfuttattam. Cukkinit vékony csíkokra vágtam, majd a serpenyőbe raktam. A gombát kicsit később adtam hozzá. Megfűszereztem. Majd így még födő alatt pároltam kicsit, majd közbe fél pohár vizet öntöttem hozzá. Miután már szinte elfőtte a vizet, hozzáadtam a tejfölt, még kicsit hagytam a gázon, majd levettem. Beleszórtam a szalonna darabkákat, és tálaltam. Kinézetét elrontotta a friss gomba, de sebaj.:)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése