2012-11-07

Makréla mennyei zöldségekkel - Könnyű vacsora


      Muszáj volt valami egészségeset ennem ma, nem ártana többször halat is, de nem nagyon akaródzik megennem, ha csak nem muszáj..:) Ma megparancsoltam magamnak. :)
Hozzávalók: makréla filék, bébirépa, zöldbab, rizs, borsó, só, bors, citromlé,cukor(igen, titkos hozzávaló, de csak egy ici pici), olívaolaj.
Elkészítés:
         A zöldségeket odatettem párolni, nekem van pároló edényem, amit nagyon szeretek és nagyon gyakran használok. A rizst külön megfőztem. Miután majdnem készre párolódtak a zöldségek, egy kicsi forró olívaolajban (Tefal serpenyőben) megfuttattam, sóztam, folyamatosan rázogatni kell a serpenyőt magas hőfokon, és a végén kicsi cukorral megszórtam , a cukor rá karamellizálódik és egy pluszt ad a zöldségeknek. Nagyon finom. Majd a zöldséget összekevertem a rizzsel. A halfiléket sóztam, borsoztam, citromlét facsartam rájuk, majd serpenyőben pici olajon megsütöttem kb. 5 perc alatt.  Vigyázni kell, hogy nehogy túlsüssük, mert akkor kiszárad a húsa és az már nem olyan finom.
Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése