2012-11-27

Paradicsomos gombás spagetti


Nagyon egyszerű elkészíteni, de én mégis felrakom, mert annyira finom lett most, hogy még engem is meglepett, hogy tudtam így összehozni...:) Pontosan azért lepett meg, mert csak ezeket a hozzávalókat találtam itthon. Ebből nekem 2 kisebb adag lett.
Hozzávalók: 2-3 nagy paradicsom, 3 gerezd fokhagyma, kicsi csípős paprika gomba ízlés szerint, 1 fél ek liszt, só, bors, bazsalikom, fél dl félszáraz fehérbor, spagetti.
Elkészítés: A felaprított fokhagymát forró olajon megfuttattam, beleraktam a gombát. Mivel fagyasztott gombát használtam elég sok lét eresztett, de nem is volt baj, mert így nem kellett vizet tegyek hozzá. Szóval kicsi liszttel besűrítettem, majd a meghámozott, kockára vágott paradicsomot is beletettem. Fűszereztem és födő alatt főztem. Mikor a mártás szép üveges lett és a paradicsom is szétfőtt, öntöttem hozzá fél dl félszáraz fehérbort(azért fontos hogy száraz legyen, mert attól lesz fantasztikus íze). 2 percig még hagytam főni és kész is. Fincsi, kicsit pikáns ahogy én szeretem. Spagettivel tálaltam.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése