2012-11-27

Csokoládé torta brownie módra


A párom  -hozzátenném..:) - késő este jött ment a házba valami édesség után kutatva. Megsajnáltam és gyorsan beléptem Barbihoz hátha kapok valami gyors sütit. Nem kellett sokáig keressem, mert ott volt az első lapon.
Annyit változtattam, hogy a tésztájába aprítottam bele elég sok étcsokit, így olyan lett mint a brownie fincsi tésztája. Ritkaság, hogy milyen jól esett..:)
Hozzávalók:

Tésztához:100 g olvasztott de már nem meleg vaj,160 g cukor,1 csomag vaníliás cukor,1 tojás enyhén felverve,3 púpos evőkanál kakaópor,125 ml tej,70 g liszt,1 mokkáskanál sütőpor, 3 kocka étcsoki darabokra törve
Tetejére:eperlekvár,6 kocka étcsokoládé késsel felaprítva,1 nagy marék durvára tört dió
Elkészítés:
          A cukrot a tojással kikavarjuk, hozzákavarjuk az olvasztott vajat is. Majd a kakaót és a tejet. A végén a sütőporos lisztbe belerakjuk a csokidarabokat és hozzákavarjuk a kakaós masszához. Egy kisebb tortaformát kivajazunk, kilisztezünk és a masszát beleöntjük. Előmelegített sütőben nekem kb.fél óra alatt lett kész. Még forrón megkenjük a tetejét eperlekvárral, és megszórjuk daraboka tört dióval. Szerintem langyosan a legfinomabb, én hidegen is felmelegítettem..:)

2 megjegyzés :

  1. ja, az én párom is sokszor este csoki után kutat. Most boldog, mert van itthon. Bevásároltam, mivel a bonbonetti csokikkal, amit nagyon imádunk, egy gyönyörű hondát lehet nyerni http://bit.ly/nyerocsoki

    VálaszTörlés