2015-09-25

Csokiszuflé 2.felvonás






 2. felvonás, mert már van egy csokiszuflé receptem itt, de most egy mást próbáltam ki. Ez is nagyon jó lett, talán még jobb mint a másik. 

Hozzávalók 4 szufléhoz:

  • 150 g étcsokoládé (vegyesen is lehet, én fehércsokit is tettem bele)
  • 120 g vaj + a formákba 
  • 2 tojás 
  • 2 tojássárga 
  • 4 evőkanál cukor 
  • 2 evőkanál liszt + a formákba
Elkészítés:
  • A sütőt előmelegítjük 230 fokra. 
  • Kivajazunk és lisztezünk 4 szufléformát. 
  • A csokoládét a vajjal vízgőz fölött megolvasztjuk.
  • A tojásokat és a sárgáját habosra keverjük a cukorral, hozzáöntjük az olvasztott csokit, majd gyorsan hozzákeverjük a lisztet is.

  • A tésztát elosztjuk a formákban és 7-8 percig sütjük. Én a formákat egy tepsibe szoktam bele állítani, ez esetben 12 percet sütöttem, mert elvesz a hőből. A legjobb akkor kivenni, ha látjuk, hogy már kinőtte magát, és nem nő tovább. Akkor azonnal vegyük ki, különben nem fog folyni a csoki.

  • A formákat fejjel lefelé egy tányérra fordítjuk, 10 másodpercig állni hagyjuk, majd egy határozott ütéssel a tányérra borítjuk.
Ez a süti mindenestül ténleg csak 20 percbe telik, és már eheted is!!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése