2013-09-28

Diétás - Sült padlizsán és cukkini

Könnyű vacsora...

Hozzávalók: padlizsán, cukkini, sajt, feta, koktélparadicsom, piros kaliforniai paprika, fűszerek
Elkészítés:
      A padlizsánt hosszában felszeleteltem , megsóztam és félretettem kicsit, hogy a só kiszívja belőle a keserű ízt. Egy cukkinit hosszában félbe vágtam, majd a két részét keresztbe, így kis csónakokat kaptam. A belsejét kikapartam, majd ezt kaporral, sóval és borssal megfűszereztem , felkockázott paprikával

bővítettem. Majd a töltélekkel megtöltöttem a csónacskákat. Tetejére sajtot tettem. A félretett padlizsánt lemostam, majd  borsoztam, félbevágott koktélparadicsommal és fetával díszítettem a tetejét.
    Sütőbe tettem és kb. 15 perc alatt kész is lett. Nekem a padlizsán most nagyon ízlett . Melléje pár rákocskát sütöttem.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése