2013-09-18

Pasta...pasta..pasta

A  "mindennapi olaszos kajánk"...Ha nincs kedvem sokat pepecselni a főzéssel vagy nincs sok alapanyagom, mindent kiűrítek a hűtőből, és így születnek ezek a fogások.
Az alap a cukkini és gomba, valamint a tejföl vagy tejszín, amelyik éppen van. A titok a fűszerezés.
Most tettem bele kaliforniai paprikát, de nem ajánlom, nem talál hozzá.:)

Elkészítés: 3-4 cikk fokhagymát megaprítva vajon megpirítunk , a felcsíkozott cukkinit hozzáadjuk, pároljuk, majd a gombát is beletesszük. Csomborral szoktam megszórni, oregánóval és borssal. Sót nem szoktam tenni.  Majd felöntöm egy csésze csirke alaplével. Mikor elfővi beleszoktam vágni egy nagy darab meghámozott friss paradicsomot, majd megszórom kicsi bazsalikommal. Kettőbe vágott fekete olivabogyókkal megszórom. Hagyom hogy a paradicsom kristályosodjon, majd egy deci fehérborral leöntöm, mikor elpárolog, belekavarom a doboz tejfölt vagy tejszínt és parmezánnal megszórom.
A kifőtt tésztával össze szoktam kavarni.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése