2010-10-26

Tésztasaláta csirkemellel

Már régóta készülök, hogy vegyek rukolát, mert még nem ettem. Pár napja vettem, és két salátát is csináltam vele. Ez az egyik. Ez is egy teljesen új recept, még nem próbáltam a tésztát hidegen.

Hozzavalók: 1 csirkemell, 200 g orsótészta, rukola, paradicsom, zöldhagyma, kígyóuborka, olivaolaj, fűszerek: só, bors, bazsalikom, rozmaring, paprika.
     A tésztát megfőzöm és hagyom kihűlni. A csirkemellet vékony csíkokra vágtam és sütés előtt bepácoltam olivaolajban, sóval,borssal, paprikával, bazsalikommal és egy csipetnyi rozmaringgal fűszereztem. Forró olivaolajban megsüttem, úgy melegen összekevertem a tésztával. Ezután elkészítettem a salátát. A paradicsomot kockára vágjuk, az uborkát vékony csíkokra és a hagymát felkarikázzuk, sózzuk, borsozzuk, bazsalikkomal és olivaolajjal összekeverjük. Végén hozzaadjuk a tésztát a hússal. Hűtőben tároljuk. Nagyon finom és nem mindennapi étel.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése