2012-09-06

Behozni a lemaradást...Lacaz petrezselymes burgonyával



Lassan egy éve nem került fel semmi új a blogra, közben főztem is, de ez a sok költözés haza-vissza Ausztriába, itt meg annyira nem volt lehetőségem főzni, de azért egy két újdonság készült otthon is meg itt is...ezeket most bepótolom, aztán egy hét múlva szabadság :) és remélem neki állhatok főzőcskézni.
Az első legyen a legutoljára készült fogás. Először vettem lazacot, mert R.imádja.
Elkészítés: a lazacot sóztam-borsoztam , és egy leírás szerint az egyik oldalát 4 percig kell sütni, a másikat 2 percig. Nekem nem volt elég 2 perc, mert még nem volt teljesen kiolvadva, de különben biztos elég lett volna.
A petrezselymes burgonya most úgy készült, hogy előző napról maradt meg főtt krumpli, azt forró olíva olajon átfuttattam, ételízesítővel és a petrezselyemmel megszórtam és kész is volt.
Készítettem hozzá fűszervajas párolt zöldséget.
Az internetről vett ötlet alapján készítettem petrezselymes szószt a hal mellé, ami meglepően finom volt, úgyhogy hal mellé biztos még megcsinálom.
Fél csokor petrezselymet felaprítunk, kicsi só, citrom leve és olíva olajjal dúsítjuk. A halra halmozunk belőle és tálaljuk. Bon appetit!

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése