2011-07-24

Lecsó- otthoni izek

 
 Mióta itt vagyunk Ausztriában ritka pillanatok közé tartozik, amikor főzök. Bár mostmár egyre gyakrabban, mivel enyhén szólva néha ehetetlen kajákat adnak a személyzetnek. Van egy másik épületben egy személyzeti konyha, és ott szoktam összehozni magunknak valamit, amire lehetőségem van-ne is legyen drága, és bonyolult se :) - . Már 3 alkalommal csináltam lecsót, kétszer kaliforniai paprikával és spagettivel, most meg az egyszerű otthoni rizses változatát. Nagyooon finom lett, bár itt kétszer jobban értékeljük a hazai izeket.:))
Jöjjenek a hozzávalók:
2 nagyobb fej hagyma, 4-5 db paprika, 4-5 db paradicsom, 2 marék rizs, só,bors, ételizesitő.

Elkészités: A hagymát olajon megdinszteljük, felvágjuk a paprikát is nem túl vékony csikokra, a hagymával együtt pároljuk. A paradicsomot meghámozzuk és kockákra vágjuk. Hozzaadjuk, kevergetjük egy kicsit, majd a rizset beletesszük, fűszerezzük, feltötjük vizzel és hagyjuk főni. Én azt szeretem ha nem fő túl szét a zöldség, úgyhogy hamar kész lett. Ja és mivel szeretjük a csipőset, itt meg nem kaptam sehol, jól megborsoztam, és az is bevált.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése